REALITI

i'm Happy today ,sbb aku daa dapat jumpa idola aku Muhammad Fadzly Salim .lepas meeting 4LIFE COMPANY tu jmpa dia kt bawah ,punya laa terkejut aku ! .lepak kat kreta Merc dia perrggghh ! santai jee org nyaa tp kreta baikk ! .pastu aku ni segan skit kalau daa jmpe siapa yg aku idam idam kan ,dia ajak aku ngan Amirul (adik dia) makan kat Sentosa ,dia bgi aku naek kreta diaa ! Fuhh ! dpat naik dgan idola kita ? OMG ?! lepak kat Sentosa relax jee kan makan bubur kat tepi jalan wlaupun dia tu usahawan ? .Aku tanya laa soalan kt dia , dia jawab "ABG KALAU DALAM SETAHUN KITA TAK DAPAT CUSTOMER ,MACAM MANA ?" "KALAU TU YANG ADIK FIKIR ,ITU LAA YANG AKAN JADI .SO ,JANGAN FIKIR NEGATIF .KERANA APA YANG ADIK SANGKA ,TU LAA YANG AKAN JADI" then dia ada bg aku tips pnjang gilaa beb ! Setiap kata kata dia ,aku akan igat sehingga aku dapat mngantikan tempat dia ! Aminn ! .

Muhammad Fadzly Salim you're the best among the rest !