IMPIAN MEREKA

semalam ada BOP d Office Menara Pelangi seperti biasa laa ,orang berebut rebut masuk ke dalam untuk dengar ID Hamzah memberikan taklimat .waktu aku tgah sibuk menyambut orang baru masuk .tiba tiba ternampak 1 pasangan lelaki dan perempuan ,masuk .aku pun jemput laa dia masuk ke dalam ,dia pun menunjuk kan isyarat tangan .aku perhatikan jee dia ,rupa rupa nyaa pasangan tu adalah pasangan bisu .urmm ,tersentap hati jugak tengok dorang .apa yang aku pk kan masa tu ,orang seperti tu pon tahu nak berjaya ,mencari jalan untuk mengubah hidup datang ke BOP ,bermakna dia yakin yang dia bole buat walaupun dia bisu ! kita orang biasa ni ?