TERINGAT KEMBALI

aku buat side job catering family SYAFIQ MAIL ,thanks to him . wedding tu d uda jalan padi malinja 3 .Aku terkejut bila dengar alamat tu ,sebab tu kawasan rumah lama aku .aku da lama tinggal kan uda sejak darjah 4 lagi and baru la berpindah di larkin .aku tengok ruma aku yang number 11 tu ,daa lain .semakin cantik ! terima kasih tuan rumah ,kerana menjaga ruma tu dengan baik .aku tengok kawasan jiran jiran aku ,yang dulu semua orang d situ peramah ,baik hati ,tolong menolong .selang 3 rumah dari rumah aku tu ,dulu nyaa ada satu cerita .Aku minat kat seorang minah ni ,nama dia SURAYA yess ! Aku ingat lagi ! alaa ,masa tu budak hingusan lagi laa .baru darjah berapa masa tu  ,still budak budak lagi .tapi aku minat kat budak tu ,sanggup tengok hari hari dari rumah aku ,yela pagar kan jaring jaring ,so bole nampak dari jauh .apa khabar dia sekarang  ? mana dia ? aku nak jumpa dia laaa kalau bole ? daa brapa tahun terpisah ,tak tau laa kalau dia masih ingat aku lagi kan ? semoga dia sihat bersama keluarga . HAPPY FAMILY SURAYA .