ADIK BESAR

 FACEBOOK : SYARUL AKMAL
syarul akmal nama mak dia bagi ,tapo aku peduli apa .aku panggil dia rabun ! :P dia seorang insan banyak tolong aku ,masa aku susa dulu .duit selalu dia bagi pinjam .sampai aku tak terkata dia sanggup bagi banyak kali pulak tuu .aku tak tau nak balas apa lagi dekat dia ni ,apa yang aku bole balas jasa dia .aku bole bagi handphone aku ,and aku boleh jaga dia je .dia adalah brotherhood aku yang aku sayang .banyak laa pengorbanan dia kat aku ,dia jenis yang suka mgadu .tak kira laa masalah awek ke ,gaduh ke ,apa ke .tapi sekarang sedihnyaa ,dia da pindah .dulu duduk satu kawasan dengan aku .sekarang lama tak jumpa .harap kau jaga diri kat sana oke ,jangan pernah lupa aku .kita susa bersama ,suka bersama ,bergaduh .thanks mal ,masalah aku semua kau tolong .tanpa kau ,aku rasa aku daa tak tau nak buat apa kot .thanks a lot of the ring laaa ! apa yang aku ajar kat kau selama ni ,jangan pernah lupa .kau yang baru dipanggil ADIK yang sebenar !  jaga diri kau bila aku tiada nanti


WE'RE BROTHERHOOD I|I