SAB THUMB UP !


Assalammualaikum kawan ,tak jawab kan ? baik jawab sekarang ! HAHA ehemmm ,sudahh tengok gambar kat album aku bukan ? HAHAA first time aku masuk SAB ,memang takut .yee laa ,orang baru laa katakan .tapi apa yang paling best sekali budak budak dia memang pelik semacam ,gila gila ,peramah tapi baik :)
orang kata budak SAB teruk ? takk la ,dorang tu kepala gila gila jee .dorang tak laa seteruk sekolah lain .sekola dorang ni memang besar .mcam macam pelajar jugak laaa aku jumpa ,ada yang tiba tiba lalu depan aku tgok atas bawah ,dia cakap " yeahh man ,im rockstar man ! " 
aku pun jadi robot kejap ,ehh asal dia cakap kat aku macam tuu erk ? =.= pelik pelik .
tak lupa juga kepada kawan kawan lama yang aku jumpa balikk ,sorry kalau ada yang aku tak cam :)
baru masuk jee ,aku dapat ramai kawan baru yang layan kepala HAHAA tak kenal pun ,tapi ketawa macam daa kenal setahun :P
 special thanks to : EVA NATASHA ,ISKANDAR AHMAD ,SYARUL AKMAL ,QAWIM QASHA ,FAIZAL NASIR ,MOHD RAZEEF ,SHAHMI ARIFFIN DAN KAWAN KAWAN YANG SEANGKATAN kerana sudi menemani aku :)