SINCE 2007



bila orang tanya apa alat muzik yang aku tahu main ? aku jawab ,drum sajaa ! aku pun taktau macam mana bolee terjebak dalam bidang muzik nii .ni mula dari ,band pertama aku THE MOONSON hampir 5 tahun jugak band ni sekarang .
aku ada belajar kat mana ? kat mana mana jee :) HAHAA maksud aku ,aku cari pengalaman tu sendiri .aku suka bertanya orang orang pro tentang drum ni .tengok youtube laa ,dengar lagu ,dalam bilik berangan sorang sorang ,tu kalau practice laa :P
*yang sebelah tuu ? err ,maluu laahh ! HAHAAA