NEW NEO

NEO ,perna dengar masa zaman MYSPACE dulu ? HAHAA dulu kan NEO ni sebuah Community kat JB .tapi pada tahun 2010 aku daa bubarkan ,sebab terlalu banyak sangat community dalam Malaysia ni yang hebat hebat .semua nyaa berkenaan dengan Modeling la ,Editing la ,Photoshoot laa .tapi idea nak buat band NEO ni ,bukan datang daripada aku .ISKANDAR AHMAD yang buat ,dia bersungguh sungguh nak buat band and taruk nama NEO .aku pun tak kesa .and now ,Alhamdullilah walaupun baru first time NEO buat perform kat SIGS .bagi aku tak sia sia usaha kami .tapi aku ingat selepas perform kat SIGS tu .perkhidmatan aku tak diperlukan lagi .ialahh ,aku sorang jee budak sekola lain .yang lain semua nyaa SAB .aku pun kena bagi sama adil ,sebab aku maseh sayang kan THE MOONSON lagi ,5 tahun daa dengan THE MOONSON . Amin :)