HARI DEMI HARI



Heishhh ,daa hari raya ke 4 ehh ? hari demi hari ,aku macam tak ada rasa raya langsung ,sikit tuu ada laa .tapi bosan laa ,semalam ada laa juga kawan aku ajak kelua ,tu pun daa kira bersyukur .kalau tak 24/7 mengadap lappy jee .Bilaa laa ikha nak balik ni ,hmm bosan nyaa dia tak ada .Memang susa masa mula mula nak lepaskan dia pergi .Tapi apa boleh buat kan ? Sayang ,cepat laa balik .I miss youu ,rinduu nak Skype nak IM nak macam macam laaa dengan youuu :*