SEMAKIN HARI SEMAKIN


Korang ingat aku dengan ikha jumpa seminggu sekali ke macam korang ? korang patut rasa bersyukur tauuu ! ktorang nak meet ibarat 2 bulan sekali or 3 bulan sekali ! sapa bole tahan ? yaa memang bolee sabar ,tapi rinduu ? haaa ! takkan bole punyaa .ramai orang cakap ,kau tak bosan ke dengan ikha tak jumpaa selalu ? HAHA aku gelak bila dorang cakap macam tuu .Nak tahu ? Semakin hari semakin sayang ,cinta rindu aku pada dia kau tahuu ! Yesss ,aku tak tipu sumpah ! tak pernah bosan .setiap hari ,ada jee activity ktorang nak buat sama sama tauuu .ada jee topik baru ,ketawa sama sama .Kalau setakat gaduh gaduh manja tuu biasa laa ,adat kan ? .Tapi apa pun ,korang harus bersyukur ke atasNya .