SITI ZULAIKHA

Nak tahu macam mana aku kenal dengan seseorang yang bernama Siti Zulaikha ? :D

Iskandar ahmad kawan aku ,dia nak buat satu band yang diberi nama NEO BAND .So ,aku di invite dalam band tersebut sebagai Drummer .Pastu is pun buat laa group for Neo ni .Aku tanya " Sapa lagi yang join band ni ? " Tengah tengah dia sebut nama semua line up band Neo ,aku terdengar " Ikha ! " Aku pun ,apa lagi saja jee laa nak ushaa laa konon .Sekali tengok FB dia ,dalam hati aku cakap " Hmm tak ada maknanyaa dia nak kat aku ,budak maket ni.. " Aku pun add laa dia ,kitorang pun IM sama sama . Hampir setiap hari jugak ktorang ber-IM ni HAHA .Memang best layan si Ikha ni ,kepala gila gila 

#masa ni ,number fon dia aku tak dapat lagi yelaa 24/7 FB jee ;)

Then ada satu hari tu nak pergi jamming ,kat Larkin Idaman .First meet ktorang kat situ ,just masing masing tak banyak cakap ,yee la segan kan ? :P Tapi aku psiko Ikha sikit ,main mata laa senyum senyum laa Aicehh ! HAHA :D Bila daa habes jamm ,balik pun IM jugak dengan dia .Dari hari ke hari ktorang ber-IM  untuk kenal hati budi masing masing .Pastu ,aku punya miang berani kan diri buat satu plan dengan Ikha .Aku cakap " You ,jom kita buat in relationship ? Saja saja jee ,sebab nak tengok respon line up band Neo yang lain macam mana HAHA " Ikha pun okee layan kepala aku .Semua line up Neo pun tegak kan ,percaya aku couple dengan Ikha HAHA .

Daa lama lama ,aku cakap " Okee hari ni i daa janji kan dengan youu 2 hari jee kita in relationship ? okee kita single balik k ? " Ikha pun oke layan .Kita pun IM laa macam biasa lama lama dari hari ke hari .Bila mata dah turun ke hati apa lagi kan ? masing masing pun simpan jee sebab suka sama suka daa masa tu .

#Oke ,bawah ni part best ! HAHA

Satu hari tuu ,tengah syok syok aku IM dengan dia .Tiba tiba Ikha tulis " You ,nak tahu satu rahsia tak ? " aku pun cakap " Nak ,apa dia ? " dia reply " Tengok status i " HAHA dengan laju nyaa aku bukak page dia tengok status dia .Korang tahu dia tulis apa ? dia tulis " I think i like you " that time hati aku daaa dup dap dup dap ! betul kee ni kan ? takkan main main ,banyak kali aku tanyaa dia ,uji diaa .Akhirnyaa betul ,dan kini dia menjadi milik aku :)

Begitu laa kisah nyaa ,nak cerita panjang lagi .Tapi mesti korang bosan punyaaa hee da tahu :) 
Terima kasih cinta :D