Maafkan aku

Jangan fikir aku suka melangkah pergi sayang..

jangan..
jangan fikir macam tu .

Sebaik sahaja aku meninggalkan tempat itu ,air mata turut melangkah keluar .Ya ,kerana aku tak sanggup berjauhan dengan kau .

Maafkan aku ,aku terpaksa membuat demikian .
Maafkan aku .

Aku nak kau tahu sesuatu pada hari ni .

Kita mempunyai banyak masa ,untuk merancang menjadi simbiosis .


Di mata aku kau sempurna ,kau seorang yang penyayang dan mudah memahami perasaan aku dan kau telah meluaskan horizon pemikiran kau terhadap aku .


Jika diberi pilihan antara bulan dan bumi ,aku tetap pilih kau .

Terima kasih kerana muncuh dalam hati ,dan aku dapat tunjuk kan diri aku yang sebenar bila bersama kau .
Terima kasih kerana memberi aku bukti yang konklusif terhadap cinta kau pada aku .

Cinta ,dan itu sudah

Pasti .

Semadikan apa yang positif pada harini antara kau dan aku .Lupakan anasir negatif pada harini ,hanya untuk dijadikan pengajaran .

Maafkan aku