On Our Level



Happy Anniversary 5month sayang !

Walaupun baru 5bulan ,tapi kita perlu bersyukur kan ? .Terima kasih selama you jaga i dengan baik ,you jaga kesihatan i dengan baik ,you sayang i selama kita 5 bulan ni Korang tahu dia buat suprise untuk aku ? hihi tengok gamba atas tuu ! thankyou sayang .I minta maaf sekirannya ada buat salah ke atas you sayang .I tak nak 5bulan ,i nak selama lamanyaa .Thankful God ,she's so caring .You suda buktikan yang you akan berada disisi i bukan sahaja waktu senang ,tapi waktu susah pun .I sayang you Siti Zulaikha .

kiss & hug .