STAY FOREVER WITH ME


Sayangg , terima kasih sebab terima i seadanya sayang dan terima kasih kepada PENCIPTA aku kerana 
memberi aku nafas .Kerana tanpa Nya aku takkan jumpa budak gemok ni dan bercinta dengan dia .Aku 
bersyukur .I takkan tinggalkan you sayang ,walauapapun .Kita ada masalah macam mana sekali pun ,kita pasti 
berbincang kan sayang ? .Ni adalah permulaan kita .Walauapa pun tuhan beri kita dugaan ,ktia tetap hadapi 
dan cari jalan untuk selesai kan .I bersyukur kerana kita sampai ke tahap ni ,kita da berusaha dan terus 
sehingga impian kita berdua capai kan .I akan layan you hari hari macam hari pertama kita bercinta babyy ,i 
akan jujur walau sesuatu pkara tu i salah .i takkan curang kerana you orang yang i cari ,so buat apa nak curang 
lagi ? Da jumpa kan ? Apa guna nak cari lain ? .Alhamdulillah ,you terima i seadanya yang tak seberapa ni .I 
tak pernah peduli kan kata kata org ,kerana mulut org kita tak bole tutup sayang .Everyday ,dimana mana 
sahaja i teringat kat you ,walaupun kat perhimpunan nyanyi lagu negara ku sekali pun ! Terus terang i cakap 
sayang ,you sorang je yang faham tingkah laku i and hafal perangai i .Apa i tanya semua you jawab sayang 
,tepat pulak tuu ! .Dont leave me oke sayang .I akan buat you tersenyum sampai tua .