Pilihan Saya


Mulakan dengan apa ?
Assalammualaikum...

Sekarang aku hampir ke pasca SPM .Perasaan bercampur risau dan tak sabar ,tetapi aku bersyukur kerana selama 10 tahun aku memakai pakaian seragam sekolah dan sekarang hampir ke garisan tamat

Aku sudah mempunyai wanita pilihan ,dan 2.7 juta rakyat Malayasia mungkin dalam hanya 3000 sahaja yang tahu siapakah wanita itu .

Siti Zulaikha ! Ya ,tepat pilihan aku ! Terima kasih atas segala galanya yang telah kau berikan .Aku amat menghargainya ,tetapi tidak tahu bagaimana nak membalasnya .Dia merupakan seorang yang pendiam dimata masyarakat ,tetapi tidak aku .Kerana apabila dia bersama dengan aku ,dia menjadi dirinya sendiri .

Yang tu aku suka .

Dia sentiasa membuatkan aku tersenyum dengan perkataan yang dilontarkan ketika berbicara .Sikapnya yang gila gila membuatkan aku tak jemu melayan perangai dia .Kadang kadang dia sangat manja bila mengadu sesuatu dan alhamdulillah kami dapat juga jumpa walaupun sekejap .

Rindu ? jangan cakap la ,semestinya !
Dia pilihan saya .