Semua datang dari Nya

Siti Zulaikha ,nama yang tak asing lagi dalam hidup aku dan seorang insan yang memberi aku semangat dan dorongan selain ibu bapa aku 

Sekarang ,sudah masuk 7 bulan kami bersama memerahkan cinta untuk bersama dan segala dugaan yang datang ,alhamdulillah (bersyukur) kerana semuanya selesai dengan sempurna tidak ada yang berperang dan merobek jiwa 

Dia seorang insan yang tabah bagi aku ,aku telah mula bekerja untuk sementara waktu ini dan jarang bertemu matahari kerana pergi petang balik pagi itu rutin seharian aku yang membosankan 

Setiap hari ,dia tidak pernah lekang dan bosan menunggu aku pulang sanggup bertahan mata ibarat meletak batu diatas bahu .Begitu penat dia menunggu aku sehingga selesai waktu 

Selama 7 bulan ,dugaan untuk kami melangkah ke peringkat seterusnya semestinya ada kerana di situ la pengalaman dan cabaran yang kami perlu belajar untuk mematangkan diri 

Aku gembira ,aku gembira ,aku gembira 
Ke hadrat ilahi kerana dikurniakan seorang wanita yang pandai menjaga hati dan memahami aku 

Sejarah tidak aku terulang kembali ,itu aku kini sehingga akhir waktu aku berdiri sebagai manusia dan akhir sekali disini semua datang dari Nya 

Yang Maha Esa ,
Amin .