Tiba Masa



Assalammualaikum kawan/sahabat/rakan

Menghitung hari ,tiba masanya untuk kemas semua pakaian aku untuk sarungan sendiri disana nanti .Aku seperti dalam mimpi ,tidak percaya adakah ini satu mimpi ?

Kenapa ?

Kerana aku akan berdikari ,tanpa telifon bimbit ,tanpa orang tersayang dan komputer riba .Aku harap tidak ada apa apa yang negatif berlaku disana ,hanya mampu berdoa dan meminta dari Nya

Aku bersyukur kerana masih bernafas

Aku ingin mengerakkan lidah untuk semua yang membaca (sekarang)

Aku meminta maaf dan ampun sekiranya ada yang sakit hati ,atau apa apa kesalahan yang meneliti dibibir kamu semua ,memohon ampun sekali lagi .Ampunkan aku semua ,doakan aku disana selamat dan diberkati atas apa yang aku lakukan

"Ya Allah ,semoga Putera Muhammad Muzaffar dalam keadaan sihat dan tidak ada apa apa perkara yang tidak baik berlaku kepadanya ,Amin"

Terima kasih ,
Sudah tiba masanya untuk aku berangkat .