Permaisuri


Kerana Dia aku semangat ,semangat untuk meneruskan sisa sisa hidup yang mungkin akan ditamatkan kan oleh Nya pada bila bila masa .Tangan aku mengigil untuk menekan papan kekunci ,tapi itu perkara biasa remeh ! Kadang kala susah juga ,tetapi aku cuba .

Dia ,sentiasa setia bersama aku .Dimana saja aku berada ,Dia menunjukkan dirinya sendiri sebagai seorang insan yang sentiasa berada disisi ku .Seperti air didalam mangkuk tandas yang tak pernah kurang ?

Begitu la aku mencintai dia .
Tidak pernah kurang !

Alhamdulillah ,kita bersama bertahan ketika aku "di dalam" selama 3 bulan ,Dia tidak pernah jemu menunggu aku ,dan menghitung hari untuk meraikan detik detik indah kepulangan aku bersamanya .

Hari semakin hari ,kita semakin membesar bersama .
Kita mempertahankan segala dugaan yang datang ,untuk hubungan kita dan kau telah melakukan yang terbaik !

Not all of us can do great things. But we can do small things with great love 

 http://www.youtube.com/watch?v=01h4SXXbh9k&feature=youtu.be

SILA TEKAN JIKA MAHU 
Photobucket